Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

 

Milios.dk
CVR-nr. 29052271

Nonbo Krat 5 8800  Viborg
info@milios.dk
23648977

 

Betaling

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.

Vi tager ikke kortgebyrer.

 

Fragt

Du kan få tilsendt med GLS til din nærmeste eller foretrukne pakkeshop. 

Det koster 40,- kr. og der er fragtfrit levering ved køb for 499,-

Vi tilbyder kun levering til pakkeshops i Danmark.

Du kan forvente levering indenfor 1-3 hverdage.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@milios.dk  Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller lade pakken være uafhentet i Pakkeshoppen uden samtidig at give os besked.

Du betaler selv for returfragten.

Varerne skal sendes til ovenstående adresse eller nærmeste pakkeshop.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb

 

Varens stand, når du sender den retur

Varerne skal være ubrugte og leveres tilbage incl hanger og i original emballage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Almindelig slid er ikke reklamationsberettiget.